שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

משלוחים

כן. ניתן להגיע לאחר אישור ההזמנה ובתיאום מראש בשעות הפעילות: ימים א-ה, 09:00 – 17:00.

מחסננו ממוקם באזור התעשייה בחולון. כתובת מדויקת תישלח אליכם לאחר ביצוע ההזמנה באתר. 

לא. המשלוחים נשלחים לרוב עם חברת שליחויות. במידה ותרצו לקבל מספר מעקב למשלוח שלכם צרו איתנו קשר באמצעות הטופס בעמוד יצירת הקשר ואנו נבדוק עבורכם את סטטוס המשלוח או אם תרצו נוכל לשלוח לכם את מספר החבילה וטלפון של חברת המשלוחים לבדיקת סטטוס המשלוח שלכם.

אנו לא מודיעים על יציאת המשלוח מאצלנו. לרוב המשלוחים מגיעים עד 4-5 ימי עסקים. במידה ולא קיבלתם את המשלוח תוך 5 ימים מיום ביצוע ההזמנה אנא צרו איתנו קשר ואנו נבדוק את סטטוס המשלוח. 

תשלומים

לא. התשלום מבוצע אונליין בצורה מאובטחת באתרנו. ניתן לבצע את ההזמנה ואנו נתקשר אליכם לחיוב טלפוני. 

תוכלו להתקשר אלינו למשרד בטלפון 077-201-7910

לא. התשלום מבוצע באתרנו או בטלפון בלבד טרם שליחת ההזמנה. 

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי באתרנו אונליין או בטלפון 077-201-7910

החזרות

תוכלו לקרוא בהרחבה על מדיניות החזרת המוצרים שלנו כאן. 

דברו איתנו. אנחנו כאן בכדי לעזור. אם משהו לא בסדר אנו נדאג שתהיו מרוצים. הדבר שהכי חשוב לנו הוא שירות הלקוחות. חייגו אלינו בטלפון 077-201-7910 או שלחו לנו מייל באמצעות טופס יצירת קשר המופיע בעמוד יצירת הקשר. במידה וקיבלתם את המוצר פגום אנא שלחו לנו תמונה ברורה של המוצר הפגום כפי שהתקבל בכדי שיהיה לנו קל יותר להבין את הבעיה ולעזור לכם מהר יותר. 

אין בעיה, צרו איתנו קשר לתיאום החזרת המוצרים. במידה והמוצר נשלח אליכם באמצעות חברת משלוחים אנו נצטרך לקזז את עלות המשלוח (גם אם המשלוח ניתן ללא עלות) כמו כן, אנו נצטרך לקזז מההחזר 5% מעלות העסקה בגין ביטול העסקה או סך של 100 ש”ח (הנמוך מביניהם).